FAQ’s

Zde najdete nejčastější dotazy, které nám pokládáte, pokusíme se na ně zde odpovědět. V případě dalších nejasností nás neváhejte kontaktovat.

Mohu si studio přijít prohlédnout než se objednám ?

  • samozřejmě ano, stačí, když nám zavoláte na číslo 775 573 966 a domluvíme se tak, abychom mohli prostory nerušeně prohlédnout a nezasahovali do jiných produkcí. Prohlídka je samozřejmě bezplatná a nezávazná. Druhou možností je využití některého ze Dnů otevřených dveří.

Jak si mohu studio objednat ?

  • Telefonicky, mailem nebo pokud máte přístup do sdíleného kalendáře na internetu pak si časy a termíny rezervujete sami.

Jak dlouho dopředu se musím objednat ?

  • ideálně více jak týden dopředu, pro kratší produkce obvykle stačí cca 4-5 dní dopředu.

Nikdy jsem v ateliéru nefotil, pomůže mi někdo ?

  • pomůžeme vás se zaškolením do ovládání techniky a výměny příslušenství. Pokud máte zájem dozvědět se o focení v ateliéru více, pak navštivte naše workshopy a zde se dozvíte vše potřebné.

Jak získat přístup do online rezervačního systému ?

  • Přístup získáte po první návštěvě u nás, pokud o něj požádáte. Budeme chtít vědět vaše kontaktní údaje a rádi bychom vás i trochu poznali, tedy proto přístup nedáváme automaticky.

Co všechno je v ceně pronájmu ?

  • v ceně je kompletní vybavení studia, plný servis, zázemí, parkování a základní občerstvení

Jaká je v ateliéru technika a příslušenství ?

  • používáme záblesková světla Phtoton Millennia ECD. Všechny sady jsou vybaveny plně vším příslušenstvím, které budete potřebovat. Komínky, klapky, reflektory, různé druhy softboxů, deštníky, barevní filtry, beautydishe apod.K dispozici jsou infra nebo radiové odpalovače na CANON, NIKON a redukce na SONY.

Co všechno musím mít s sebou ?

  • podle nás jen svůj fotoaparát  (model a vizáž vám umíme zajistit :-)) Co se technického vybavení týče, pak u nás najdete vše co potřebujete, pokud máte specifické požadavky, pak nám je sdělte při rezervaci a budeme připraveni

Čemu říkáte občerstvení v ceně ?

  • v ceně je základní občerstvení pro vás i klienty. Jedná se o nabídku vody, coly, juice, kofoly, kávy, černého+ovocného a zeleného čaje. Pro stydlivé klienty je vždy přítomna i troška alkoholu na povzbuzení.

Dá se u vás zaparkovat ?

  • Parkování je u nás bezproblémové, i přestože se nacházíme v oblasti parkovacích zón. U studia Tusarova máme vjezd přímo do našeho dvora z ulice a parkoviště pro cca 11 aut pro nás, tedy ani zde není žádný problém pro vás i vaše klienty.

Co když budu potřebovat pronájem prodloužit ?

  • v případě, že po vás nefotí ve stejném studiu další produkce, není prodloužení pronájmu žádný problém. Informujte pouze obsluhu že rezervaci protáhnete a pak je možné fotit dál podle libosti. V případě, že je po vás ateliér obsazen, pak se pokusíme vám nabídnout jiné studio v rámci jedné lokace, abyste svojí práci mohli dokončit.

Jaké jsou storno poplatky ?

  • storno podmínky najdete v sekci Ceny a předplatné

Platí se za spotřebu papírového pozadí ?

  • spotřeba papírového pozadí je dána takto : pokud použijete stávající pozadí, které je v ateliéru k dispozici a výrazně jej neponičíte, pak za pozadí neplatíte. Pokud si vyžádáte nové čisté pozadí či stávající výrazně poškodíte, protrhnete apod, pak vám naúčtujeme nákladovou cenu za pozadí, tedy 200 CZK/bm. Jsme schopni skladovat vaše pozadí, pokud máte zájem, koupíme ho pro vás nebo si jej přivezte a my jej uskladníme na pouze vaše produkce.

Smějí se u vás fotit psi/kočky/jiná zvířata ?

  • ano, bez problémů, jen v takovém případě počítáme spotřebu pozadí vždy, pokud pod zvíře nepoužijete vlastní látkové nebo zbytek papírového pozadí (měl by být v ateliéru k dispozici)

Je k dispozici v zázemí sprcha pro modelky/modely?

  • ano, včetně příslušenství, tedy fény, ručníky, osušky a jsou v ceně pronájmu

Platí se čas za maskérnu/líčení ?

  • V hlavním ateliéru – velkém studiu  v Tusarově se platí za pronájem celého studia bez rozlišení času za líčení a za focení , tedy zde čas líčení platíte.

Jakým způsobem lze zaplatit ?

  • jediný způsob je v hotovosti na místě po dokončení focení. Pouze VIP zákazníci mají sdruženou fakturaci jedenkrát měsíčně, ale pouze po předchozí dohodě a dlouhodobé spolupráci.

Na co je v ateliéru stálý servis ?

  • je vám stále k ruce, když jej budete potřebovat, jinak vám zanechá vaše soukromí. Můžete jej využít jako asistenta/tku při focení na odrážení světla, výměnu fotopozadí apod.

Je v ateliéru dostatečné soukromí ?

  • naprosto. Pokud chcete mít soukromí a nevyžádáte si obsluhu , v ateliéru jste sami po celou dobu focení a po skončení focení pouze kontaktujete obsluhu, která si po vás ateliér převezme.